post

Två förändringar gällande val av betalsätt

Det är många som har frågat om varför det inte går att välja ett specifikt betalsätt till en produkt/träningskort och hur man markerar en betalning som betald.Efter den senaste uppdateringen så har vi tagit bort möjligheten att ställa in en specifik betalmetod på en specifik produkt/träningskort. För att vi skulle kunna lansera vår nya smidigare och förbättrade webbshop så var vi tvungna att ta bort det eftersom det orsakade problem om man köper fler saker som är kopplade till två olika betalsätt. Detta är någonting vi håller på att jobba för fullt med för att få tillbaka för vi vet att många utav er önskar denna funktion. Men just nu så finns den inte kvar.

Vi har även tagit bort alternativet som fanns tidigare där man kunde markera en betalning med okänt betalsätt. För att använda sig utav olika betalsätt när du ska markera en betalning så behöver du först skapa nya betalsätt som du kan använda, det gör du via Inställningar > Allmänt > Ekonomi. Förslagsvis så döper man dom till Kontant manuellt eller Kortbetalning manuellt beroende på vad man vill ha. Detta behövs göras eftersom vi inte har koll på att ni verkligen har fått in pengar, så det hänger helt på er att veta om innan ni markerar en betalning som betald.

Kontakta oss om ni vill ha mer information på 013-101840 eller support@zoezi.se

/Supporten

 

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>