Kunderna kan via appen i sina smartphoner:
– skapa ett nytt konto direkt i appen (ifall de inte har gjort det ännu varken via er hemsida eller personalen);
– boka och avboka sina träningspass;
– ändra kontaktuppgifterna, profilfoto eller lösenord;
– köpa träningskort och se träningshistoriken.
1. Ladda ner appen:
– App Store: sök på ”Zoezi” eller använda länken: https://appsto.re/se/_0-09.i;
– Play Butik: sök på ”Zoezi” eller använda länken: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.runningsystems.gymsystem.general&gl=SE.
2. Öppna appen och ange träningsanläggningens namn t.ex.:
– om anläggningen har https://demo.gymsystem.se/member som adress, så är det ”demo.gymsystem.se” som ska skrivas in i appen när den frågar efter anläggningsid;
– om ni har adressen som https://test.zoezi.se/member, så är anläggningsid ”test.zoezi.se”.
3. Tryck på den svarta menyn uppe till höger och välj ”Inloggning” > ”Logga in”.
Alternativt välja inloggning via ditt Facebook-konto (detta funkar enbart om du angett samma mailadress vid din medlemsregistrering som du använt för att registrera dig på Facebook).
4. Ange samma mailadress som du angett vid medlemsregistreringen på din träningsanläggning.
5. För att skapa ett lösenord välj ”Återställa lösenord”.
6. En länk för att återställa ditt lösenord skickas till din mail-adress – klicka på länken och välj önskat lösenord.
Som personal använd sig samma app som medlemmar:
– klicka på ditt porträtt uppe till höger och välja ”Växla till personalsidan”.