Skapa och skicka meddelanden till kunder och personal.
Det finns både manuell och automatisk hantering av SMS-utskick. Det går att ställa in när och genom vilken händelse SMS ska skickas, exempelvis vid påminnelse av bokning eller träningskort som håller på att förfalla.
– Enkel och snabb kommunikation till medlemmar
– Skapa utskicksmallar för återanvändning av meddelanden
Med SMS-modulen når du snabbt och enkelt ut med information till såväl kunder som anställda. Alla kunder som bokat in sig på ett pass som senare ställs in får automatiskt ett SMS med information om detta. De kunderna hos gym med
köhanteringsmodulen aktiverad får även automatiskt SMS om de får en plats till ett pass de står i kö till. Ni kan även ställa in så att ledaren för varje pass får ett SMS några timmar innan passet med information om bl. a. hur många som anmält sig till passet. Det går även ställa in så att kunderna får ett SMS några timmar före en bokad tid som gjorts i resursbokningen, detta för att kunden inte ska glömma bort sin massage-tid eller att de bokat en bana.
Till varje kund och anställd kan ni också via personens sida skicka ut personliga meddelanden via SMS. Det finns även möjlighet att göra massutskick till speciella kundgrupper som ni själva filtrerar ut efter en mängd olika parametrar. Ni kan t.ex. filtrera bland alla kunder och välja alla som har ett 10-klippkort men inte varit på gymmet senaste månaden och , få fram dessa och skicka ett meddelande som t.ex. säger att ni saknar dem.